Primer Cicle

Com treballem?

Les Matemàtiques en el Primer Cicle: Un Aprenentatge Vivencial i Significatiu

En el primer cicle, les matemàtiques es treballen de manera pròxima i accessible per a l’alumnat, acostant l’aprenentatge a la seua realitat quotidiana. A través de l’ús de materials manipulatius, fomentem un aprenentatge vivencial que els permet comprendre els conceptes matemàtics de manera natural i significativa.

No sols abordem els sabers bàsics dins de l’àrea de matemàtiques, sinó que, en sessions de propostes i en grups interactius, es presenten activitats dissenyades per a treballar els coneixements més rellevants per als xiquets i xiquetes. Així, aconseguim que l’aprenentatge siga dinàmic, participatiu i enriquidor, adaptant-nos a les seues necessitats i interessos.

El nostre objectiu és que l’alumnat no només aprenga matemàtiques, sinó que les visca, les experimente i les entenga des del seu propi entorn.


Llengua Castellana en el Primer Cicle: Un Aprenentatge Progressiu i Motivador

En el primer cicle, l’aprenentatge de la llengua castellana comença amb la consciència fonològica i sil·làbica, fonamentals per al desenvolupament de la lectoescriptura.

Al llarg del curs, l’alumnat avança en la lectura i escriptura, guanyant confiança i autonomia.

En l’últim trimestre de primer, s’inicia la comprensió de textos senzills, augmentant progressivament la complexitat en segon, mentre es consolida la lectoescriptura.

A través de materials lúdics i manipulatius en les sessions de propostes, fem que aquest procés siga dinàmic i adaptat a cada xiquet i xiqueta, fomentant el seu interés i gaudi per la lectura i l’escriptura.


Descobrint el món a través del Coneixement del Medi

En l’àrea de Coneixement del Medi, l’alumnat explora i comprén els sabers bàsics relacionats amb el món que l’envolta, sempre partint d’aspectes pròxims i significatius per a ells i elles. El nostre objectiu és que aprenguen a través de l’experimentació i la manipulació, creant així un aprenentatge vivencial i significatiu.

Per a això, comptem amb diversos recursos vinculats a les ciències i amb temps específics que ens permeten desenvolupar activitats manipulatives. D’aquesta manera, els xiquets i xiquetes no només adquirixen coneixements, sinó que també els experimenten de primera mà, despertant la seua curiositat i interés per l’entorn que els envolta.


Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies