ACTIVITATS TERCER CICLE

Sol, platja i companys/es.
Hi ha un millor pla per acabar el curs?
Hui 5é A i 5é B hem gaudit d’un dia espectacular a Tabarca.Última eixida.
El proper curs, més i millor.
Ànim i a per les últimes setmanes!

L’alumnat del tercer cicle va fer una eixida en bici des del centre fins Sant Antoni per celebrar el dia internacional de la bicicleta que és el dia 16 de maig. Durant les setmanes anteriors a l’eixida és van fer diverses activitats com una xarrada per part de la policia local per a transmetre les senyals de trànsit i els possibles perills que poden haver en una ruta i pràctiques de totes les possibles circumstàncies que es podien donar.

Donem l’enhorabona a l’alumnat per l’esforç, la il·lusió i l’actitud que han mostrat al llarg de tot el matí. Gràcies als pares i mares que ens han acompanyat, a la policia local i als mestres d’educació física per l’organització. Ha sigut una experiència molt enriquidora.