Funcionament menjador 18-19

LLISTAT DEFINITIU PUNTUACIÓ AJUDES MENJADOR

INSCRIPCIÓ i MODALITATS

• Per tal de fer ús del servei de menjador, cal emplenar el full d’inscripció i portar fotocòpia del C.C. Aquest full estarà disponible en secretaria del centre.

• Tots els alumnes amb algú tipus de malaltia, al·lèrgia o intolerància tindran que portar informe mèdic que així ho justifique.

• No es podrà quedar cap alumne al menjador sense presentar el full d’inscripció i tota la documentació que es requerisca.

• S’entén com a alumnes fixes els que fan ús del servei de menjador de dilluns a dijous i de dilluns a divendres.

• S‘entén com alumnes eventuals els alumnes que facen ús del servei de menjador en dies solts.

• Els alumnes usuaris de menjador eventuals hauran d’adquirir tiquets de menjador segons informació que s’enviarà a les famílies.

AJUDES DE MENJADOR/ PREU DIA

Puntuació Import Ajuda Preu/dia
A 20 4,25 € 0,00 €
B 19 4,00 € 0,25 €
C 18 3,50 € 0,75 €
D 17 3,00 € 1,25 €
D 16 3,00 € 1,25 €
D 15 3,00 € 1,25 €
D 14 3,00 € 1,25 €
E 13 2,50 € 1,75 €
F 12 2,00 € 2,25 €
F 11 2,00 € 2,25 €
F 10 2,00 € 2,25 €
F 9 2,00 € 2,25 €
F 8 2,00 € 2,25 €

LLISTAT DEFINITIU PUNTUACIÓ AJUDES MENJADOR

GUIA PER ALS MENÚS EN ESCOLARS ESCOLARS

HORARI DEL MENJADOR

En el nostre col·legi, el menjador comença de manera ordinària en setembre (primer dia d’escola) i acaba en juny (el darrer dia lectiu).

Al curs 2017.18 es va implantar la jornada continua, tenint en compte açò, l’horari del menjador pel curs 2018-19 queda establert de la següent manera:

• Setembre i juny, de 13 hores a 15 hores, els pares/mares, podran recollir als seus fills/filles a partir de les 14:30 hores, els alumnes amb autorització que se’n vagen a casa sols eixiran a les 15 hores.

• Octubre a maig (inclòs), de 14 hores a 15:30 hores, els pares, mares podran recollir als seus fills/filles a partir de les 15:15 hores, els alumnes amb autorització que se’n vagen a casa sols eixiran a les 15:30 hores. Al acabar el temps de menjador, els alumnes que es queden a les activitats/tallers de la jornada continua, seran acompanyats per les monitores a la zona de reunió o recollida dels tallers de la vesprada.

En ambdós períodes fem servir una única cuina i un menjador, distribuint als alumnes en dos torns. En un primer torn l’alumnat d’Infantil i 1r i 2n de primària, i en un segon torn els alumnes de 3r fins 6é de primària.

COBRAMENT DEL SERVICI DE MENJADOR

El sistema de pagament que utilitzem no és el més còmode per als responsables del menjador, però encara així creiem que és el que millor s’adapta a la casuística del centre i el seu entorn. Amb ell tractem de facilitar al màxim l’augment de comensals en el menjador, cobrar de forma justa a les famílies i facilitar als pares que puguen deixar els xiquets alguns dies solts sense estar obligats a res. Tenint sempre en compte, clar està, la viabilitat econòmica del menjador. Per portar la comptabilitat d’una manera el més rigorosa i exacta possible, s’ha de pagar per domiciliació bancària.

El preu de menú queda establert en 4,25€, preu màxim que marca Conselleria segons el decret 84/2018, de 15 de juny.

Les formes de cobrament són les següents:

• COMENSALS DE PAGAMENT (sense cap ajuda, alumnes fixes).

Se’ls cobra 4’25 € (segons preus màxims establerts al DECRET 84/2018, de 15 de juny) per cada dia que facen ús del servei de menjador. Al finalitzar el mes es compten els dies que s’han quedat i entre el dia 10 i 15 del mes següent se’ls cobra per banc.

Si un comensal deu un mes se li pot prohibir l’assistència al menjador fins que salde el seu deute.

• COMENSALS DE PAGAMENT EVENTUALS .

Es posaran a disposició de les famílies que desitgen fer ús de manera esporàdica del servei de menjador: tiquets, a un preu de 4,25€ per tiquet, es vendran en lots de huit, per fer ús dels tiquets es tindrà que fer un ingrés de 34€ ( 4,25€ x 8) al número de compte de l’escola de CAJAMAR: ES51 3058 2264 7728 1003 7159, indicant: Nom alumne + Tiquets menjador . Els tiquets que no s’utilitzen es reemborsaran a final de curs.

• COMENSALS AMB ALGUN TIPUS D’AJUDA

Pagaran la diferència entre l’ajuda rebuda i el preu de menú per dia, al final del mes es comptabilitzarà els dies que han fet ús del servici de menjador

IMPAGAMENT DE REBUTS.

Els recàrrecs bancaris per la devolució dels rebuts (fins ara 2’50€) correran a càrrec de les famílies, sempre que no es tracte d’una errada per part del centre, la qual haurà de quedar totalment demostrada. El centre assumeix les despeses pel pagament de l’import/impost per tramitar el cobrament de la remesa vía telemàtica (donar ordre al banc per a realitzar el cobrament de les mensualitats,…).

Davant d’un rebut impagat es comunicarà per escrit a la família, una vegada comunicat la família tindrà una setmana per regularitzar la situació, fent pagament en metàl·lic en horari d’atenció a pares del servei de menjador o bé fent ingrés en el C.C de l’escola:

CAJAMAR: ES51 3058 2264 7728 1003 7159, indicant: Nom alumne + mensualitat ,si no es realitza el pagament automàtic es pot perdre la plaça del menjador.