ENCUESTA

ENQUESTA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Estimades famílies:

Per a poder planificar les activitats extraescolars del curs que ve, des de l’AMPA del CEIP Luis Vives de Benaguasil us demanem que empleneu abans del 15 de juliol aquesta enquesta per a tindre una idea aproximada de l’ús real que fareu d’aquestes activitats, i així poder oferir el que realment necessiteu.

A setembre ja publicarem més informació al respecte.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

ENLLAÇ

ENCUESTA ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Estimadas familias:

Para poder planificar las actividades extraescolares del curso que viene, desde el AMPA del CEIP Luis Vives de Benaguasil os pedimos que cumplimentéis antes del 15 de julio esta encuesta para tener una idea aproximada del uso real que haréis de dichas actividades, y así poder ofertar lo que realmente necesitéis.

En septiembre ya publicaremos más información al respecto.

¡Muchas gracias por vuestra colaboración!

ENLACE

Blog AMPA

INFORMACIONS IMPORTANTS de l’AMPA del CEIP Lluis Vives per al proper curs 2020-2021

INSTRUCCIONS D’ALTA A L’AMPA