ayudas comedor/transporte

NOU

AJUDES PER AL MENJADOR I EL TRANSPORT ESCOLAR CURS 2018-19

• Periode de presentació: Del 18 al 29 de juny

• Lloc: Secretaria del centre. De dilluns a divendres de 13 a 14:30 hores.

• Beneficiaris: Alumnes de 2n cicle d’educació infantil (3, 4 i 5 anys) i primària

• Formes de sol·licitar l’ajuda ( hi ha dues maneres de sol·licitar l’ajuda)

• A: Sol·licitant l’esborrany.

Alumnat que en el curs 2017-18 ja va solicitar l’ajuda de menjador i/o transport escolar i es mantinguen les mateixes condicions socials que el curs anterior. S’envia l’esborray per a cada alumne encara que formen part de la mateixa unitat familiar. Si s’està d’acord amb les dades, hauran de firmar l’esborrany i presentar-lo en el centre. No farà falta aportar documentació.

• B: Presentar una nova sol·licitud (segons model de l’annex I, facilitat pel centre).

Per a tots els alumnes les situacions dels quals hagen canviat respecte el curs passat i per a tots aquells alumnes que no van sol·licitar ajuda de menjador i/o transport al curs anterior.

ANNEX I. SOLICITUD