ayudas comedor

AJUDES PER AL MENJADOR I EL TRANSPORT ESCOLAR CURS 2021-22

Estimades famílies,

Ha eixit publicada la resolució que regula les ajudes de menjador i transport per al curs 2021-2022. A partir de demà ja tindreu disponible l’esborrany per a aquells alumnes/as que van sol·licitar l’ajuda el curs passat (cada alumne tindrà el seu propi esborrany), accedint a la plataforma WEB FAMÍLIA dins de l’apartat trámits: Si esteu conformes, podeu imprimir-ho, signar-ho i entregar-ho en la secretaria del centre amb cita prèvia telefònica, afegint en el seu cas les modificacions oportunes en l’apartat G de l’esborrany (situacions sociofamiliars).

Per a noves sol·licituds podeu descarregar l’imprés en la web de l’escola (Annex I). Després es presentarà en la secretaria signat per tots dos progenitors. S’aportarà la següent documentació:

– Fotocopia DNI/ NIE / Passaport de les persones sol·licitants.

– Original i còpia de la documentació que acredite les dades sociofamiliars (família nombrosa, minusvalidesa,..) i de la composició de la unitat familiar (lliure família o certificat convivència col·lectiu de l’ajuntament).

En el cas de Família Monoparental cal ajuntar OBLIGATÒRIAMENT la documentació acreditativa (sentència de divorci o conveni regulador i el certificat d’empadronament col·lectiu RECENT on residisca l’alumne/a).