Semana cultural 2021

SETMANA CULTURAL

Hola famílies! Us deixem informació relacionada amb la setmana cultural, la qual celebrarem els dies 21, 22 i 23 de juny.

A la nostra escola ens agrada treballar la vessant solidària amb el nostre alumnat. Per això, ens hem unit a la campanya «Units enfront del càncer infantil. Quilòmetres de solidaritat», organitzada per ASPANION (Associació de pares de xiquets amb cáncer de la Comunitat Valenciana). Aquesta campanya naix amb una doble finalitat: visibilitzar la realitat del càncer infantil i a més ajudar a moltes famílies.

Es tracta d’unir cintes de colors de 50cm. Cada participant podrà adquirir una o diverses (cadascuna tindrà un preu simbòlic de 1€). Totes elles unides seran símbol de suport i es transformaran en ajuda real.

LA GARLANDA TINDRÀ UN ENORME SIGNIFICAT!

A mesura que els llaços es vagen unint i la garlanda vaja fent-se més llarga, la penjarem en un lloc visible del col•legi, per a ajudar amb el nostre recolzaments a tots els campions i campiones que sofreixen aquesta malaltia.

Animeu-vos a participar! Aconseguim entre tots una cinta ben llarga!