Falla sobre Leonardo Da Vinci

15 de març de 2019

Ja estem en falles!!

Hui hem gaudit d’un gran dia a l’escola, l’empresa Contalabor i el cole ens han convidat a xocolate i magdalenes per esmorzar.

Després s’han atorgat els premis de la biblioteca als alumnes guanyadors: de 3r A – Carla Martinez Benlloch, de 5é C – Carlos Delgadillo Martinez i de 3r A – Salva Martinez Benlloch i el premi especial per al cicle d’infantil ha sigut per a Ibai Burgos de la classe de 4 anys B. Enhorabona a tots i totes!!

També hem realitzat una meravellosa mascletà amb la col·laboració de tots els alumnes de l’escola i amb el millor públic possible, els pares, mares, iaios i iaies.

Per commemorar el cinqué centenari de la mort de l’artista renaixentista Leonardo Da Vinci hem realitzat una falla repleta dels seus invents, quadres, esborranys i més. A Infantil estan fent un projecte sobre l’aigua i també han plasmat tot el que estan aprenent a la falla.

Ací vos deixem unes fotos d’aquest dia tan complet! Bones falles a tots i totes!