FALLAS 20119

FALLES 2019
Estimades famílies:
Vos informem de les activitats que farem al llarg de la setmanafallera, a les quals esteu convidats.

Dijous 14 de març. Exposició del ninot.
• 13’30-14h. Les famílies podreu accedir al menjador de primàriaper tal de veure l’exposició dels ninots que han realitzats elsalumnes del centre. Enguany, la nostra falla està dedicada aLeonardo Da Vinci, en commemoració del 500 aniversari de laseua mort.

Divendres 15 de març. Mascletà i cremà de la falla.
Els xiquets podran vindre a escola amb el brusó faller. Hi haurà»xocolatà» per als alumnes a l’hora del pati.
• 12’50h. Obertura de portes per a les famílies. No es podràaccedir al camp de fútbol per a veure la falla. Les famílies haurande situar-se fora dels espais delimitats per a l’alumnat.
• 13h. «Mascletà-botellà» realitzada per tot l’alumnat de l’escola.
• 13’15h. Cremà de la falla «Leonardo Da Vinci».
MOLT IMPORTANT
Després de la cremà, cada xiquet/a tornarà a classe amb eltutor/a. Ningun/a xiquet/a podrà anar-se’n amb els pares fins queno sone la música d’eixida. Agraïm la vostra assistència icol·laboració.
Salutacions
___________________________________________________________________________________________________________________

FALLAS 2019
Estimadas familias:
Os informamos de las actividades que haremos a lo largo de lasemana fallera, a las cuales estáis invitados.

Jueves 14 de marzo. Exposición del ninot.
• 13’30-14h. Las familias podréis acceder al comedor de primariapara ver la exposición del ninot que han realizado los alumnos delcentro. Este año nuestra falla está dedicada a Leonardo Da Vinci,en conmemoración del 500 aniversario de la su muerte.

Viernes 15 de marzo. Mascletà y cremà de la falla.
Los alumnos podrán venir a la escuela con el blusón fallero. Habrá»xocolatà» para todos los alumnos a la hora del patio.
• 12’50h. Apertura de puertas para las familias. No se podráacceder al campo de fútbol para ver la falla. Las familias deberánsituarse fuera de los espacios delimitados para el alumnado.
• 13h. «Mascletà-botellà» realizada por todos los alumnos de laescuela.
• 13’15h. Cremà de la falla «Leonardo Da Vinci».
MUY IMPORTANTE
Después de la cremà, cada niño/a volverá a clase con su tutor/a.Ningún/a niño/a podrá irse con sus padres hasta que no suene lamúsica de salida. Agradecemos vuestra asistencia y colaboración.