Eleccions al Consell Escolar 2025

El proper 19 de novembre es celebren eleccions a consells escolars en els centres docents no universitaris.

Aquest procés representa una oportunitat per a tota la Comunitat Educativa de participació en la vida del centre, ja que el Consell Escolar és un òrgan de govern, elegit democràticament, amb gran capacitat de decisió. Per això és tan important que no deixem passar aquesta oportunitat. Tots els sectors de la comunitat educativa són indispensables, i el seu compromís i col·laboració en la vida dels centres educatius garanteix una educació de qualitat.

En el sector famílies s’han de cobrir 2 vacants. A més, és convenient que queden suplents per cobrir les possibles baixes que es produisquen abans de les pròximes Eleccions a Consells Escolars.

El termini per presentar candidatures finalitza el dia 3 de novembre a les 13.30h a la Secretaria del centre, on teniu a la vostra disposició un model de document, també a la nostra web, per presentar la vostra candidatura.

En el tauler d’anuncis al costat de secretaria podeu consultar el cens electoral i comunicar-nos els possibles errors fins al dia 7 de novembre. També teniu informació sobre el calendari electoral.

La Junta Electoral del centre anima els pares i mares del nostre alumnat a participar de manera activa en aquestes eleccions, a presentar les vostres candidatures i a exercir el vostre dret al vot. La comunitat educativa forma part important d’una societat democràtica i la vostra participació activa serà, a més, un exemple educador per als vostres fills i filles.

La participació dels pares i mares dels nostres alumnes en la dinàmica de l’institut és fonamental. Un lloc important per dur a terme aquesta participació és el Consell Escolar, on ha d’estar representada tota la comunitat educativa.

Descarregar formulari per a presentar candidatura de família.

Descarregar formulari per a presentar candidatura de família de l’AMPA.

Descarregar formulari per a presentar candidatura de alumnat.

Instruccions per al vot no presencial.

Papereta vot no presencial

PROJECTE TALENT PIME

Talent PIME: Connectant Centres i Empreses

Talent PIME és un programa impulsat per la Direcció General de Formació Professional, amb l’objectiu d’enfortir els vincles entre els centres de Formació Professional de la Comunitat Valenciana i el teixit empresarial, especialment les petites i mitjanes empreses (PIMES).

El programa s’inicia durant el curs 25/26 i naix amb la voluntat de construir una FP transformadora, capaç de donar resposta als reptes reals del mercat laboral, generar impacte en l’entorn productiu i potenciar el talent de l’alumnat mitjançant la col·laboració directa amb les empreses.

Dividit en diverses fases, Talent PIME permet:

  • Fase 1: Identificar necessitats reals del sector productiu mitjançant trobades sectorials entre centres i empreses.
  • Fase 2: Formar i preparar el professorat i l’alumnat per afrontar projectes innovadors amb metodologies actives.
  • Fase 3: Desenvolupar reptes reals plantejats per les empreses, que seran abordats des de l’aula amb acompanyament pedagògic.  A continuació pots consultar els projectes de cada família professional, els centres implicats i tota la informació relacionada amb cada acció del programa.

Organització Talent PIME

A continuació trobareu la informació relacionada amb les accions de la Família Professional d’Hostaleria i Turisme:

L’IES JOAN LLOPIS MARÍ de Cullera participa en el nou programa TALENT PIME de la Conselleria d’Educació de la mà de la Direcció General de Formació Professional. El nostre centre ha estat triat com a centre amfitrió per a la coordinació de l’esdeveniment  de la Família Professional d’Hostaleria i Turisme a la província de València en el qual participen tant les EMPRESES del sector productiu com el PROFESSORAT (Fase1 del Projecte Col·laboratiu).

Si ets docent completa el formulari d’inscripció penjat en el WEB de la DGFP confirmant la teva assistència. T’adjuntem l’enllaç al formulari:

Hostaleria i Turisme – Formació Professional

PROVES HOMOLOGADES A2

Nova convocatòria de proves homologades per a l’obtenció del certificat del nivell bàsic d’idiomes A2. Estes proves es realitzaran en l’institut.

– Convocatòria 2024-2025Consulta tota la informació

– Idiomes: Anglés i Francés

– Sol·licitud per a la inscripció a la prova: del 7 a l’11 d’abril de 2025

– Realització de les proves :

  • Prova d’anglés: 14 de maig a les 11.00
  • Prova de francés: 13 de maig a les 11.00

– Les sol·licituds per a la inscripció es poden arreplegar a la secretaria del centre. També es pot descarregar ací.

PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS

Proves d’Accés a Cicles Formatius

A través dels epígrafs de baix podràs accedir a tota la informació publicada sobre la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà i superior d’enguany. Punxa en aquell en el qual estigues interessat o t’hages inscrit.

INFORMACIÓ GENERAL

Requisits, Estructura de la Prova i Exempcions: Grau Mitjà / Grau Superior

Calendari i Horari de les Proves

Càlcul de la nota mitjana GM

Càlcul de la nota mitjana GS

INSCRIPCIÓ EN LES PROVES

Per a realitzar la inscripció a les proves d’accés hauràs de presentar la següent documentació, preferentment utilitzar Internet Explorer o *Mozilla Firefox, a emplenar des dels enllaços següents:

1. Taxa Model 046: Taxa a pagar per a la Inscripció. En imprimir el document s’imprimiran tres còpies que hauràs de pagar en qualsevol entitat bancària de les relacionades al peu del document.

2. Fotocòpia del Document Nacional d’Identitat (DNI)

Tenir en compte les següents situacions en emplenar la Taxa a abonar:

· Família nombrosa 1a categoria abona només el 50% de la taxa.

· Família nombrosa 2a categoria exempt d’abonar taxa.

· Discapacitat de +33% abona només el 50% de la taxa.

Aquestes circumstàncies han de justificar-se documentalment, en el cas de Família Nombrosa, amb el Títol corresponent actualitzat, i per a la discapacitat amb l’informe preceptiu.

3. Tota la documentació haurà de ser enviada degudament signada (a mà o electrònicament) entre el 20 i fins al 28 de març (si s’envia abans o després de les dates indicades no podrà ser incorporada a la convocatòria) degudament signada (a mà o electrònicament) i, en format electrònic mitjançant un únic correu electrònic a 46020492.secretaria@edu.gva.es en el qual indicaran en l’assumpte del mateix les sigles PAC, si s’inscriu en Grau Mitjà o Superior, seguit del nom i cognoms de la persona sol·licitant. Exemple d’Assumpte del Missatge: PAC GRAU MITJÀ NOM COGNOM1 COGNOM2.

La documentació justificativa de la sol·licitud d’exempció s’adjuntarà a la sol·licitud d’inscripció, si els/les aspirants ja la posseeixen, o es lliurarà abans del 30 de juny per correu electrònic mitjançant la mateixa denominació que l’arxiu de sol·licitud d’inscripció, EXCEPTE la documentació amb la qual es pretén acreditar l’exempció per experiència laboral, que, en tot cas, es lliurarà al costat de la sol·licitud d’inscripció amb límit el 28 de març.

En el dia i horari indicat es permetrà l’accés a les proves realitzades

Disposeu de tota la informació ací.

PORTFOLIO EUROPEU DE LES LLENGÜES

Estimades famílies,

Aquest curs 2024/25 el nostre centre s’ha adherit al projecte del Porfolio Europeu de les  llengües (PEL) amb la finalitat d’ajudar els vostres fills i filles  a ser conscients de les seus estratègies per a comunicar-se i per a aprendre millor.

El PEL és un programa europeu on els nostre alumnat podrà enregistrar les experiències d’aprenentatge de llengües i cultures i reflexionar-hi amb l’objectiu d’ adquirir les estratègies bàsiques per a “aprendre a aprendre”.

Amb aquest propòsit de millora educativa, no hem volgut deixar anar esta oportunitat pedagògica per als nostres xiquets i xiquetes i hem encetat este projecte amb algunes activitats que de segur els motivaran.

Esperem que considereu interessant aquest pla d’actuacions que amb tanta il·lusió hem engegat aquest curs 2024-25 i, que, per suposat, té el desig de poder continuar els anys vinents amb l’única determinació de garantir un aprenentatge global, individual i autònom al nostre alumnat.

(Us adjuntem una infografia que explica de manera detallada allò que representa la posada en marxa del PEL al nostre institut)

Salutacions cordials

Comissió PEL 

IES Joan Llopis Marí

CONSULTA LLENGUA VEHICULAR 1r, 2n i 3r ESO

ASSUMPTE: Informació sobre la consulta per a l’elecció de la llengua base

Benvolgudes famílies,

En compliment de l’Ordre 2/2025 de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, us informem de l’obertura del procés de consulta per a l’elecció de la llengua base en l’ensenyament dels vostres fills/es matriculats en 1r, 2n i 3r d’ESO a l’IES Joan Llopis Marí.

Detalls de la consulta:
• Inici: 25 de febrer de 2025, a les 9:00 h.
• Finalització: 4 de març de 2025, a les 14:00 h.
• Opció d’elecció: Valencià o Castellà.
• Mode de votació: Un representant legal podrà votar per cada fill/a matriculat/da.

Per a participar, s’adjunta en aquest missatge una còpia de l’annex informatiu. A més, en els pròxims dies, el vostre fill/a rebrà en mà la seua fitxa individual, que inclou el número d’identificació de l’alumnat (NIA). Aquest número serà necessari per a accedir a la plataforma de votació.

Accés a la votació:

Les famílies hauran de realitzar el procés a través de la Secretaria Digital en la web: https://consulta.gva.es.

En cas de no participar en la consulta, el centre, en virtut de la seua autonomia, assignarà la llengua base segons el resultat general obtingut.

Calendari:
• Publicació del cens provisional: 17 de febrer de 2025.
• Període de reclamacions al cens: Fins al 21 de febrer de 2025.
• Publicació del cens definitiu: Fins al 24 de febrer de 2025.
• Període de consulta: Del 25 de febrer de 2025, a les 9:00 h, fins al 4 de març de 2025, a les 14:00 h.

Per a qualsevol dubte o incidència, podeu contactar amb el centre a través de WebFamilia o dels canals habituals.

ASUNTO: Información sobre la consulta para la elección de la lengua base

Estimadas familias,

En cumplimiento de la Orden 2/2025 de la Conselleria de Educación, Universidades y Empleo, les informamos de la apertura del proceso de consulta para la elección de la lengua base en la enseñanza de sus hijos/as matriculados en 1.º, 2.º y 3.º de ESO en el IES Joan Llopis Marí .

Detalles de la consulta:
• Inicio: 25 de febrero de 2025, a las 9:00 h.
• Finalización: 4 de marzo de 2025, a las 14:00 h.
• Opción de elección: Valenciano o Castellano.
• Modo de votación: Un representante legal podrá votar por cada hijo/a matriculado/a.

Para participar, se adjunta en este mensaje una copia del anexo informativo. Además, en los próximos días, su hijo/a recibirá en mano su ficha individual, que incluye el número de identificación del alumnado (NIA). Será necesario este dato para acceder a la plataforma de votación.

Acceso a la votación:

Las familias deberán realizar el proceso a través de la Secretaría Digital en la web: https://consulta.gva.es.

En caso de no participar en la consulta, el centro, en virtud de su autonomía, asignará la lengua base según el resultado general obtenido.

Calendario:
• Publicación del censo provisional: 17 de febrero de 2025.
• Periodo de reclamaciones al censo: Hasta el 21 de febrero de 2025.
• Publicación del censo definitivo: Hasta el 24 de febrero de 2025.
• Periodo de consulta: Del 25 de febrero de 2025, a las 9:00 h, hasta el 4 de marzo de 2025, a las 14:00 h.

Para cualquier duda o incidencia, pueden contactar con el centro a través de WebFamilia o los canales habituales.

REBUDA ALUMNAT INICI CURS 2024-2025

HORARI RECEPCIÓ ALUMNAT DIES 9 I 10 DE SETEMBRE

  • Els llistats dels grups estaran publicats a la porta d’accés al centre.
  • Es farà la recepció de l’alumnat per part dels seus tutors i tutores que informaran sobre els diferents aspectes organitzatius del curs que s’iniciarà (assignació de grups, horari, equip docent, matèries optatives…).
  • A l’aula, l’alumnat de l’ESO tindrà a la seua taula una bossa amb els llibres de la Xarxa de Llibres.
  • Eixides i entrades al Centre:

TOTS/ES:  Entrada principal (Avda. Joan Llopis Marí).

  • L’inici de classes serà dimecres 11 de setembre.

Agraïm de bestreta la vostra comprensió i col·laboració.

Equip Directiu  IES Joan Llopis Marí

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies