CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A ALUMNAT D’FP DEL CURS 2023-2024

S’ha obert el termini per a sol·licitar ajudes per a alumnat de centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana matriculat amb assistència efectiva en el curs 2023-2024 en ensenyaments de Formació Professional. Es podrà sol·licitar subvencions en una o diverses d’aquestes modalitats:

a) Modalitat de Formació Professional Dual en administracions públiques. Estan destinades a proporcionar una ajuda a l’alumnat que combine l’activitat formativa en el centre educatiu amb l’activitat en un centre de treball mitjançant el model de Formació Professional Dual en les Administracions Públiques del sector públic estatal, autonòmic, local o en universitats, així com ens autònoms.

b) Modalitat de Formació en Centres de Treball. Proporcionar una ajuda a l’alumnat per a realitzar la Formació en Centres de Treball total en centres de treball allunyats del centre educatiu o en una altra comunitat autònoma per a adquirir les competències predeterminades en el lloc formatiu.

c) Modalitat de desplaçament. Estan destinades a sufragar totalment o parcialment les despeses derivades de residència, transport i manutenció d’alumnat que curse cicles de Formació Professional en centres allunyats de la seua residència habitual.

Els requisits, puntuacions i documentació a aportar en la convocatòria els podeu trobar a continuació:

Segons la modalitat a sol·licitar, no són excloents entre si, has de presentar en l’Administració del centre, entre el dia 23 d’abril i el 5 de juny de 2024, la documentació indicada per a cadascuna d’elles punxant sobre la que corresponga:

FORMACIÓ EN CENTRES DE TREBALL
DESPLAÇAMENT

El dia 6 de juny es publicarà en el Tauler d’anuncis del centre les relacions d’admesos/as i exclosos/as, podent realitzar les al·legacions pertinents en la pròpia Administració del centre fins al dia 10 de juny inclòs.

Esta actuació està cofinançada per la Unió Europea a través del Programa Fons Social Europeu Plus (FSE+) Comunitat Valenciana 2021-2027.