Informacio d’interés general

Salutació de la directora

En l’inici del curs escolar ,ens posem en contacte un curs més i aprofitem per  renovar  a tota la Comunitat  Educativa les salutacions i benvinguda al nostre centre.

En la tasca educativa  vostés, pares, mares, tutors/-es són imprescindibles. Per tant, els convidem a participar  del mateix objectiu, la formació intelectual i humana dels nostres i les nostres alumnes.
       En la present secció trobaran informació al voltant del calendari escolar, coneixeran l’equip educatiu i els seus horaris d’atenció a pares/mares/tutors/-es, també s’informa i recorda  les
normes bàsiques  imprescindibles per a un bon funcionament del Centre.
Salutacions en nom del Claustre de mestres.

La Directora

Natalia Milla Piquer

Recomanament important

COMPLIR
ELS HORARIS D’ATENCIÓ
ÉS NO INTERFERIR
EN LA DOCÈNCIA
No obstant, si no els és possible, concerten cita amb el/la professional corresponent, de 12:30  a 13:30  hores( telf. 964 738660).

Normes del col·legi

Les portes del col·legi s’obriran a les 8:55 h. i a les 14:55 h. Es tancaran a les 9:05 h i a les 15:05 h, respectivament.
 Els familiars que acompanyen als fills /es al centre, els acomiadaran i els esperaran als espais previstos. Els familiars no han d’estar a la fila amb els nens a les 9 del matí, la tutora/tutor els atendrà el dia d’atenció a pares.
 L’alumnat entrarà a classe en files i en ordre amb puntualitat
 Les absències de l’alumnat  seran justificades pels pares/mares/tutors/-es per escrit.
 Els alumnes que arriben tard a la classe hauran de  portar un justificant del retard signat pels pares/mares  /tutors/-es. El conserge acompanyarà a l’alumnat a l’aula corresponent. Els familiars s’acomiadaran a la porta. També els recollirà en cas d’haver d’anar al metge,procurant no interrompre les sessions de cada matèria.
 A la classe no es poden menjar llepolies.
 No es duran a classe telèfons mòbils o qualsevol joguet o aparell que no siga necessari per a les tasques escolars. Quedarà requisat pels tutors/-es i es tornarà únicament als pares, mares,tutors/-es.
 L’alumnat assistirà a classe amb la vestimenta i la neteja adequades.
 L’alumnat no permaneixerà en l’edifici escolar  fora de l’horari escolar.
 Les famílies utilitzaran l’horari d’atenció del professorat i no interferiran en l’horari ni en les aules.
 Els pares,mares i tutors/-es participen democràticament a l’escola a través de l’AMPA.