Quin dia tan especial hem viscut en el col·le! Esta setmana hem celebrat l’esperat lliurament d’orles a tots els xiquets i xiquetes d’Educació Infantil i Educació Primària.
Des dels més xiquets d’Infantil, que van rebre la seua orla amb una mescla de nervis i somriures, fins als majors de Primària, que van arreplegar la seua amb molt d’orgull (i alguna llagrimeta), tots van gaudir d’un moment únic.
L’acte va estar presentat per Nico i Alisson, els nostres dos alumnes de 6é que enguany es graduen i ens deixen per a començar una nova etapa. Ho van fer genial! Bravo, presentadors!
Va haver-hi fotos, aplaudiments, alguna sorpresa… i sobretot, moltes emocions. Perquè cada orlano és només una foto: és un record, una etapa i un munt de moments viscuts.
Gràcies a totes les famílies que van fer possible este dia tan bonic.
Enhorabona a tots per este curs tan bó! 🌟























