INFORMACIÓ PER AL PROPER CURS 2024-2025

Les activitats escolars del curs acadèmic 2024/2025 s’iniciaran el 9 de setembre de 2024. Les reunions de tutoria de tots els grups es realitzaran el dia 5 de setembre, us informarem de l’hora durant la primera setmana de setembre. Recordeu que en la reunió se us facilitarà el llistat de materials que necessitaran per al curs, per tant no cal que compreu el material fins que es realitze la reunió. A més a més cal recordar que el material fins a 4t de primària és comú, no obstant si cal portar alguna cosa a nivell individual ja se us informarà.

Gràcies i passeu un bon estiu, ens veiem al setembre!!!

VOLUNTÀRIES I VOLUNTARIS ASSUMPFEST ’24

A continuació, us deixem una graella amb l’organització i la ubicació de cada voluntària i voluntari per al divendres 21 de juny. L’entrada dels voluntaris es farà per la porta principal. A les 9:00, després de deixar a les vostres filles i fills (tant els d’infantil com els de primària), heu d’acudir a l’entrada principal on us estarem esperant.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració, amb la vostra ajuda farem que l’alumnat gaudisca d’un dia increïble!

L’ESCOLA CANTA

Estimades famílies, aquest matí el nostre alumnat de 5é de primària ha participat en el projecte autonòmic ” L’escola canta” a l’Auditòri Leopoldo Peñarroja, dirigits pel nostre mestre de música Rafa . Aquest anys amb la temàtica de l’agenda 2030 i els ODS. La cantata ha sigut molt bonica i tant les veus com l’orquestra han estat espectaculars . Un projecte que agrada a l’alumnat i en el que portem participant des dels inicis. Enhorabona a l’alumnat i al nostre mestre de música Rafa Cuenca!!!

PREMI DE DIBUIX DE LA CAIXA LA VALL SAN ISIDRO

Aquesta vesprada s’ha fet el llirament dels premis de dibuix que organitza la Caixa La Vall San Isidro . El nostre centre com tots els anys ha participat. Aquest any entre els i les guanyadores ha resultat premiada una alumna de 6é del nostre centre. La nostra enhorabona a Balma Paricio Guinot pel premi. Felicitacions!!!

POESIA A L’ESCOLA

Hui s’ha celebrat del recital de Poesia a l’Escola al Teatre Carmen Tur organitzat per la Societat Cultural Amics de La Vall. Com tots els anys la nostra escola ha participat amb representants de l’alumnat del centre. Aquest curs en alumnat d’infantil 5 anys i de 4t de primària junt amb les seues tutores Marta González i Tania Benet.

L’acte ha sigut un homenatge al nostre poeta Vicent Andrés Estellés en el centenari del seu naixement. L’alumnat ha recitat els poemes “Cançó de la lluna” i “L’ofici”. Ha estat un acte molt bonic i ho han fet de meravella. Gràcies a l’alumnat i a les famílies per la seua col·laboració.

TALLER MONES PASQUA

Hui l’activitat del matí era el taller de mones de Pasqua organitzat per l’AFA. Des d’ací volem agrair l’organització de l’activitat, els xiquets i xiquetes han gaudit molt de tot el procés i també del resultat.

Ara sí que sí… us desitgem que gaudiu de les vacances , ens veiem el dia 10 d’abril.

ACTIVITATS DIMARTS 26 MARÇ

Continuem en les activitats programades durant la setmana cultural, hui de matí hem fet l’activitat del cross escolar solidari (contrarellotge) , els donatius voluntaris com ja sabeu van destinats a l’associació “Com el gat i el gos” basant-nos en un Aprenentatge Servei. En total hem recollit 421,66€ i Yucan ha vingut a pel xec per a la protectora, volem recordar-vos que Yucan està en adopció per si hi ha alguna família interessada. Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració.

De vesprada hem realitzat els tallers intercicles de ball (just dance) i d’art.

Les activitats han estat un èxit i el nostre alumnat ha gaudit molt d’elles.

Des del centre agraïm als patrocinadors de l’avituallament de la prova esportiva, a l’AFA per la beguda isotònica i a INTUR pels plàtans. També a totes les famílies que voluntàriament han col·laborat amb els seus donatius.

Ací us deixem algunes imatges de les activitats…

GUAU! QUE LECTURES!!!

Moltes gràcies a les persones que han fet possible aquesta activitat i a totes les organitzacions i protectores que es dediquen a no mirar a un altre lloc quan un animalet necessita ajuda, quantes coses hem aprés fent aquesta activitat. Gràcies a “Com el gat i el gos” i “Proyecto sueños cumplidos” i com no GRÀCIES Yucan per compartir una vesprada màgica amb nosaltres.