Educació Física

Dins de l’assignatura d’educació física del nostre centre l’Assumpció, portem a terme un treball amb la finalitat de desenvolupar al màxim les competències del nostre alumnat de manera global i inclusiva.

Per això, desenvolupem una metodologia basada en el treball cooperatiu en la qual posem en pràctica activitats variades on es desenvolupa la participació igualitària, el respecte….. entre altres. D’aquesta manera, s’afavoreix una autonomia facilitant eines i estratègies que podran usar al llarg de la seua vida.

Tot això, immers en una educació basada en els principis del Disseny Universal i Aprenentatge Accessible (DUA-A) facilitant l’accessibilitat al currículum de manera física, cognitiva, sensorial i emocional.

Considerem fonamental l’acompanyament del nostre alumnat per a posar en pràctica els aspectes abans esmentats ja que, “Todos los grandes pensamientos son concedidos al caminar” (Friedrich Nietzsche)