English

Des de l’àrea d’Anglés intentem apropar a l’alumnat tant la llengua com la cultura anglesa sempre de forma lúdica i generant interés i curiositat.

A l’etapa d’Educació Infantil ens centrem en les competències orals (listening/speaking), i per tal de fer-ho una base fonamental és el “storytelling”. A partir d’un conte o història introduïm el vocabulari i allò que volem treballar amb els xiquets i xiquetes. Les cançons, jocs i TPR també estan sempre presents a l’aula.

A l’etapa d’Educació Primària continuem treballant les competències orals i anem introduïnt en els primers nivells les competències escrites (reading/writing). Finalment, els alumnes treballen i assoleixen, dins del seu nivell corresponent, les quatre competències lingüístiques que els faran competents en la llengua estrangera.

Durant l’etapa de Primària es duen a terme activitats en gran grup, en grups cooperatius i també a nivell individual. Emprem el reforç positiu en tot moment, i acompanyem totes les sessions d’activitats que motiven l’alumnat com són projectes, endevinalles, cançons, jocs de taula i interactius, ús de tauletes, etc.

A més a més, al centre comptem amb una auxiliar de conversa, cosa que permet l’organització de grups reduïts per a treballar en grups de conversa.