Filosofia

Per tal de situar tot el treball que fem a educació infantil al nostre centre, cal conèixer quina manera tenim com a cicle d’entendre l’educació. Nosaltres partim d’una educació …

  • Respectuosa: Deixant pas a la investigació i experimentació i tenint en compte els diversos ritmes d’aprenentatge.
  • Global
  • Creativa. L’art com a llenguatge universal.
  • Integral.
  • Comunitària. Tots i totes som agents educatius.
  • Viva. Sempre en continua transformació i avaluació.
  • Vivencial. Les coses que s’experimenten i es fan són les que més s’aprenen.

A més, cal saber quina idea tenim del xiquet i xiqueta per tal d’entendre el treball que fem a les aules. Per a nosaltres el xiquet/a és un ésser…

  • Capaç
  • Creatiu/va
  • Protagonista del seu aprenentatge
  • Curiós/a
  • Despert/a
  • Dispost/a
  • Atrevit/da – Arriscat/da
  • Amb una història de vida.

El nostre objectiu educatiu és desenvolupar en els xiquets i xiquetes les competències per a la vida. Aquelles que els han de facilitar eines per viure en un món globalitzat i complex i que els han de permetre ser competents per adaptar-se i interactuar en un món canviant a nivell social i tecnològic.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies