Filosofia

Per tal de situar tot el treball que fem a educació infantil al nostre centre, cal conèixer quina manera tenim com a cicle d’entendre l’educació. Nosaltres partim d’una educació …

  • Respectuosa: Deixant pas a la investigació i experimentació i tenint en compte els diversos ritmes d’aprenentatge.
  • Global
  • Creativa. L’art com a llenguatge universal.
  • Integral.
  • Comunitària. Tots i totes som agents educatius.
  • Viva. Sempre en continua transformació i avaluació.
  • Vivencial. Les coses que s’experimenten i es fan són les que més s’aprenen.

A més, cal saber quina idea tenim del xiquet i xiqueta per tal d’entendre el treball que fem a les aules. Per a nosaltres el xiquet/a és un ésser…

  • Capaç
  • Creatiu/va
  • Protagonista del seu aprenentatge
  • Curiós/a
  • Despert/a
  • Dispost/a
  • Atrevit/da – Arriscat/da
  • Amb una història de vida.

El nostre objectiu educatiu és desenvolupar en els xiquets i xiquetes les competències per a la vida. Aquelles que els han de facilitar eines per viure en un món globalitzat i complex i que els han de permetre ser competents per adaptar-se i interactuar en un món canviant a nivell social i tecnològic.