Segon cicle

Dins del segon cicle, portem a terme un treball amb la finalitat de desenvolupar al màxim les competències del nostre alumnat de manera global i inclusiva.

Per això, desenvolupem una metodologia basada en el treball cooperatiu en la qual posem en pràctica activitats educatives d’èxit com tertúlies literàries, grups interactius i gran varietat de tècniques de treball cooperatiu, tal com la lectura compartida, la tècnica 1, 2, 4, el full giratori… entre altres.

L’alumnat en aquest cicle comença a ser progressivament més autònom abandonant l’heteronomia característica del cicle anterior. D’aquesta manera, des del centre s’afavoreix aquesta autonomia facilitant eines i estratègies que podran usar al llarg de la seua vida.

Tot això, immers en una educació basada en els principis del Disseny Universal i Aprenentatge Accessible (DUA-A) facilitant l’accessibilitat al currículum de manera física, cognitiva, sensorial i emocional.

Considerem fonamental l’acompanyament del nostre alumnat per a posar en pràctica els aspectes abans esmentats ja que, “ningú pot recórrer el camí d’algú altre, però ens podem acompanyar!” (Joan Turú)

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies