Primer cicle

El primer cicle és una transició dolça de l’Etapa d’Educació Infantil cap a la Primària. Tractem la lectoescriptura com la part fonamental d’aquest cicle, ja que és la base per a tots els aprenentatges posteriors.

Treballem respectant els diferents ritmes de l’alumnat, atenent a les seues emocions, vivències i interessos. La nostra metodologia es basa en activitats vivencials, motivadores i cooperatives. A l’aula contem amb eines digitals com poden ser PDIs, tauletes i ordinadors i altres recursos manipulatius que ens ajuden enla nostra pràctica docent cap a un aprenentatge més empíric i global del nostre alumnat. Utilitzem distints agrupament i espais, depenent d’aquelles tasques i activitats que anem a realitzar.

Destacar que des de l’àrea de Matemàtiques treballem utilitzant el Projecte Jump Math, és un model d’ensenyament-aprenentatge que permet que tots els alumnes adquireixin la base matemàtica suficient per a desenvolupar-se amb confiança davant reptes vitals i professionals.