DE LONDRES A L’ESCOLA!

Avui hem tingut una visita molt especial des de Londres al nostre centre. John Cannings ha vingut per a fer gaudir tant a grans com a menuts amb els seus contes teatralitzats, tallers i escape rooms. Sempre amb el major dels nostres objectius, apropar, passar-ho bé i fer que els nostres xiquets i xiquetes estimen l’anglés!

Amb l’alumnat d’infantil hem vist i escoltat la història “Owl Babies”, i posteriorment hem fet una manualitat d’uns mussols, els protagonistes d’aquesta aventura.

Els i les alumnes de 1r i 2n han participat i escoltat l’aclamada obra “Where the Wild Thing Are”, i a continuació hem fet un marca pàgines d’alguns dels monstres que hem conegut junt amb el protagonista de la història.

L’alumnat de 3r i 4t han participat en una aventura temàtica de “Superhero Escape Games”, on havien de resoldre reptes, jocs i activitats per a aconseguir sortir de l’habitació i aconseguir la recompensa.

Finalment, els i les alumnes de 5é i 6é han viatjat fins a Londres per a participar en els “London Escape Games”. Com si estiguessin en l’autèntica ciutat han resolt enigmes, reptes i activitats visitant els monuments i espais més importants de la capital de Regne Unit.