ACORDS

ACORDS DEL CONSELL ESCOLAR CELEBRAT EL 11 DE JUNY DE 2024

1.- Lectura i aprovació, si escau, de les actes de les sessions anteriors. S’aproven les actes de les sessions anteriors

2.- Memòria final de curs. Es llig la memòria de final de curs i s’aprova per unanimitat.

3.- Balanç econòmic de menjador. El secretari informa del balanç econòmic del menjador escolar i s’aprova.

4.- Tria empresa del menjador escolar. Es presenten tres propostes d’empresa per al menjador escolar per al curs 2024-2025: Intur, Serunión i Irco. Després de revisades les propostes es procedeix a la votació i la proposta més votada és la presentada per Irco. Per la qual cosa l’empresa de menjador escolar per al proper curs serà Irco.

5.- La directora informa de les necessitats de llibres per al proper curs i que s’han intentat ajustar les despeses que han de fer les famílies a la quantitat econòmica del xec llibre.

6.- Casos de convivència. La directora informa dels dos protocols oberts per possible assetjament i ciberassetjament escolar durant aquest curs , a hores d’ara s’han tancat resolent que no hi ha evidències suficients per a determinar assetjament o ciberassetjament.

7.- Biblioinnova’t. S’informa al Consell escolar en què s’ha invertit la dotació donada per la Conselleria al nostre centre.

8.- Precs i preguntes.

La directora informa del seu nomenament com a directora per a un període de 4 cursos així com el nomenament de la cap d’estudis i el secretari.

La presidenta de l’AFA informa que al setembre presentarà la renuncia al seu càrrec i agraeix a tots i totes la seua col·laboració.

La Vall d’Uixó 11 de juny de 2024