ACTIVITATS DIMARTS 26 MARÇ

Continuem en les activitats programades durant la setmana cultural, hui de matí hem fet l’activitat del cross escolar solidari (contrarellotge) , els donatius voluntaris com ja sabeu van destinats a l’associació “Com el gat i el gos” basant-nos en un Aprenentatge Servei. En total hem recollit 421,66€ i Yucan ha vingut a pel xec per a la protectora, volem recordar-vos que Yucan està en adopció per si hi ha alguna família interessada. Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració.

De vesprada hem realitzat els tallers intercicles de ball (just dance) i d’art.

Les activitats han estat un èxit i el nostre alumnat ha gaudit molt d’elles.

Des del centre agraïm als patrocinadors de l’avituallament de la prova esportiva, a l’AFA per la beguda isotònica i a INTUR pels plàtans. També a totes les famílies que voluntàriament han col·laborat amb els seus donatius.

Ací us deixem algunes imatges de les activitats…