30 DE NOVEMBRE DIA INTERNACIONAL DE LES CIUTATS EDUCADORES.

Hui 30 de Novembre és el dia internacional de les ciutats educadores. La Vall d’Uixó com a ciutat educadora convida des del grup INNOVA a tots els centres educatius a participar fent activitats comunes ( cartell de paraules valleres) i visites dels espais públics de la ciutat amb l’alumnat de 5é de primària. La nostra escola hem fet un cartell amb les paraules valleres durant tota la passada setmana. A més, aquest matí al pati hem llegit el manifest de les ciutats educadores i hem penjat algunes paraules valleres a l’arbre que tenim al pati.

De vesprada s’han organitzat activitats multinivell i cooperatives on el ball, el joc, les pintures i les tradicions són l’eix principal. La nostra AFA s’ha encarregat de donar-li un caliu cultural i tradicional a la jornada fent una mostra de fruits de la tardor i amb la Castanyera contant-los un conte a tots i totes.

Des d’aquest espai volem donar les gràcies a totes les persones que han col·laborat per a que la vesprada siga tan enriquidora, gràcies a l’AFA , als i les mestres i a l’alumnat que han fet que tot siga genial.