ACTIVITATS FI DE CURS 2022-2023

Els actes relacionats amb el final de curs es van a repartir en dos jornades diferenciades.

La primera serà el divendres 16 de Juny on farem l’acte de graduació i lliurament d’orles a l’alumnat d’infantil de 5 anys i de 6é de primària, fent coincidir l’acte educatiu fora de l’horari escolar amb l’acte festiu per a famílies organitzat per l’AFA al camp d’esports.

Es convocarà a les 18:00 al grup d’infantil de 5 anys i a les 18:45 al grup de 6é de primària.

L’acte es realitzarà al pati d’infantil

L’altra activitat serà la jornada de l’últim dia de classe el dimecres 21 de Juny. Enguany el claustre de mestres ha optat per oferir una jornada diferent al nostre alumnat, oberta a participació familiar de manera activa i on hem volgut ficar a l’alumnat en el centre de l’activitat, perquè elles i ells són els protagonistes. És un projecte pilot al centre i, segons d’avalue pot tindre una perspectiva a futur més ambiciosa i participativa.

L’ASSUMPFEST ’23

Una jornada de 9:00 a 12:00 on l’alumnat, participant per les diferents paradetes i tallers, van a anar caracteritzant-se en “festivalers i festivaleres”. Grups internivells, participació de familiars com a voluntaris en els tallers, maquillatge, perruqueria, bodypainting en llum ultraviolada, photocall i molt més.

L’acte de clausura de la jornada serà un ball dirigit a tot l’alumnat del centre al camp d’esports obert a famílies de 12 a 12:30.