Protecció de dades i tractament d’imatges en el centre

Des del CEIP LA CELADA se segueixen totes les normatives, els criteris i recomanacions reglades en matèria de Protecció de dades i tractament de les imatges del nostre alumnat marcades per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

L’equip directiu, professorat i personal administratiu en l’exercici de les seues funcions i tasques necessiten tractar dades de caràcter personal de l’alumnat i dels seus familiars, la qual cosa es realitza amb la deguda diligència i respecte a la seua privacitat i intimitat, tenint present l’interés i la protecció dels menors.

El personal pot recollir dades i captar imatges de l’alumnat quan es realitza en l’entorn escolar i respecte a activitats relacionades amb la funció educativa, sempre que no estan destinades a la seua publicació en entorns oberts com una web o xarxes socials.

Encara així el centre recollirà el consentiment sobre la captació d’imatges.

Les imatges i vídeos gravats pels familiars en els diversos actes o activitats escolars són exclusivament per a ús personal i domèstic. Queda prohibida la difusió de les imatges fora de l’àmbit privat, com a blogs o xarxes socials (Facebook, Instagram, etc.) El centre no es fa responsable de la captació i ús de les imatges amb finalitats personals i domèstics, sent els familiars els únics responsables en relació amb aquests.