22

El primer cicle de l’etapa d’Educació Primària compleix la important missió de socialització i compensació, corresponent-se amb l’inici de l’adquisició per l’alumnat de destreses instrumentals bàsiques (lectura, escriptura i càlcul) i la seua aplicació al mig i a la seua cultura, fins a arribar a la seua autonomia personal, espacial i temporal, així com intel·lectual, social i moral.

Durant l’etapa, a poc a poc, s’aniran afermant les destreses bàsiques mitjançant tècniques de treball que faciliten el seu acostament a l’anàlisi de la realitat d’una forma més racional i objectiva. Les tasques adquiriran una complexitat creixent que es veurà facilitada per l’aprenentatge cooperatiu, iniciant-los en les seues primeres experiències autònomes. Tot aquest procés requereix una adequada atenció a la diversitat, en funció de les diferències individuals i dels diferents ritmes d’aprenentatge.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies