22

El primer cicle de l’etapa d’Educació Primària compleix la important missió de socialització i compensació, corresponent-se amb l’inici de l’adquisició per l’alumnat de destreses instrumentals bàsiques (lectura, escriptura i càlcul) i la seua aplicació al mig i a la seua cultura, fins a arribar a la seua autonomia personal, espacial i temporal, així com intel·lectual, social i moral.

Durant l’etapa, a poc a poc, s’aniran afermant les destreses bàsiques mitjançant tècniques de treball que faciliten el seu acostament a l’anàlisi de la realitat d’una forma més racional i objectiva. Les tasques adquiriran una complexitat creixent que es veurà facilitada per l’aprenentatge cooperatiu, iniciant-los en les seues primeres experiències autònomes. Tot aquest procés requereix una adequada atenció a la diversitat, en funció de les diferències individuals i dels diferents ritmes d’aprenentatge.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies