En la nostra Etapa d’Educació Infantil apostem per la formació integral dels nostres alumnes i alumnes, posem les bases per al seu complet desenvolupament, afectiu i intel·lectual, dotant al nostre alumnat amb les estratègies necessàries per a créixer com a persones.

Concebem la diversitat com a motor d’aprenentatge. Per a gestionar aquesta diversitat, ens basem en la cooperació i articulació de formes diferents per a accedir als continguts (racons, tallers, projectes, centres d’interés…), millorant així l’experiència escolar de tot l’alumnat.

Contribuïm a estimular el desenvolupament de les diferents intel·ligències. Dotem als alumnes d’habilitats socials i comunicatives. La innovació educativa és una de les nostres prioritats, per a donar resposta a les necessitats de la societat actual. Per a això utilitzem a més de les noves tecnologies, la nostra aula sensorial on afavorirem la integració dels sentits, millorarem la seua qualitat de vida en recórrer a l’aprenentatge i al desenvolupament d’habilitats a través dels estímuls. Estimulem les relacions socials en un ambient relaxat, on es milloren d’aquesta manera les habilitats comunicatives.