Fuita room Celada

Fuita room Celada

Durant els dies 19 i 20 les especialistes de Pedagogia Terapèutica i Audició i Llenguatge han plantejat en els grups des de primer a quart de primària una sèrie de proves per a escapar de la classe i aconseguir esbrinar el misteri de la Fada Paraula.

La temàtica dels jocs anava relacionada amb la finalitat del projecte interdisciplinari del País de Celhada i l’inici del nou projecte per al nou curs, per això que s’han anticipat alguns personatges que coneixerà l’alumnat el pròxim curs. L’alumnat ha treballat en grup cooperant, divertint-se i superant els reptes per a aconseguir pistes. El resultat final ha sigut descobrir el nou mapa que visitaran en el pròxim projecte de centre per al 2024-2025.

Durant el curs escolar estes especialistes duen a terme de manera inclusiva a les aules de primària tallers relacionats amb les funcions executives i les habilitats metalingüístiques per a potenciar un desenvolupament integral de l’alumnat del centre. Les activitats realitzades en esta activitat han sigut treballades al llarg de tot el curs en els tallers i els ajuden l’alumnat a desenvolupar funcions com la planificació, la fluïdesa verbal, la inhibició, la flexibilitat cognitiva i les habilitats socials.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies