Fuita room Celada
Durant els dies 19 i 20 les especialistes de Pedagogia Terapèutica i Audició i Llenguatge han plantejat en els grups des de primer a quart de primària una sèrie de proves per a escapar de la classe i aconseguir esbrinar el misteri de la Fada Paraula.
La temàtica dels jocs anava relacionada amb la finalitat del projecte interdisciplinari del País de Celhada i l’inici del nou projecte per al nou curs, per això que s’han anticipat alguns personatges que coneixerà l’alumnat el pròxim curs. L’alumnat ha treballat en grup cooperant, divertint-se i superant els reptes per a aconseguir pistes. El resultat final ha sigut descobrir el nou mapa que visitaran en el pròxim projecte de centre per al 2024-2025.
Durant el curs escolar estes especialistes duen a terme de manera inclusiva a les aules de primària tallers relacionats amb les funcions executives i les habilitats metalingüístiques per a potenciar un desenvolupament integral de l’alumnat del centre. Les activitats realitzades en esta activitat han sigut treballades al llarg de tot el curs en els tallers i els ajuden l’alumnat a desenvolupar funcions com la planificació, la fluïdesa verbal, la inhibició, la flexibilitat cognitiva i les habilitats socials.