La Celada en el VEM

A les 9.30 del matí del dissabte 15 de juny el nostre alumnat ha participat en l’actuació musical al costat de la Societat Musical Ruperto Chapí i altres col·legis en la façana del teatre Chapí.

Una actuació que ha deixat sense paraules als assistents, la unió de tant d’alumnat i tant de músic havia de tindre este resultat sorprenent. Enhorabona! Des de 2n a 6é han participat amb les seues veus, instruments i percussió corporal en la interpretació de la cançó “El lloro Florentino”.

Obra pedagògica composta per Sr. Manuel Morales Martínez i guanyadora del primer premi del V Concurs de Composició Didàctica de la Província d’Alacant. El LLORO FLORENTINO és una fantasia per a banda i cor de veus blanques. Està dividida en tres seccions després de la introducció, contrastants entre si en tempo i tonalitat, i que alterna les intervencions de la banda amb les veus blanques i percussió corporal.