Èxit rotund del Teatre “L’homenet de paper” per 6é de primària.

Durant tot el que portem de curs, l’alumnat del nivell de 6é ha estat preparant l’obra de teatre “L’homenet de paper” de Fernando Alonso. Durant els dies 14, 16 i 17 de maig han estat mostrant el que tanta preparació els ha portat durant este segon trimestre. Tot un triomf ha sigut el resultat final d’estes actuacions que han pogut veure l’alumnat des de 3r a 6é tant del CEIP El Grec com del nostre centre i les famílies d’estos novells actors i actrius.

Durant les actuacions han mostrat el resultat final del treball amb el teatre. El teatre escolar oferix nombrosos beneficis per als estudiants, ja que els brinda l’oportunitat de desenvolupar habilitats socials, emocionals i cognitives d’una manera lúdica i creativa. En participar en les produccions teatrals, l’alumnat millora la seua expressió oral, gestual i corporal, així com la seua capacitat per a treballar en equip i resoldre problemes. A més el teatre fomenta l’autoconfiança, l’empatia i la imaginació, promovent un ambient d’aprenentatge inclusiu i estimulant.

Esta experiència els ha permés descobrir i explorar les seues noves facetes de la seua personalitat, enfortint la seua autoestima i habilitats comunicatives. A més l’obra els ha permés descobrir la vida, el bo i el dolent que hi ha en ella, i com es pot transmetre esperança i alegria als altres, mirant les accions humanes amb els ulls de la solidaritat.

Des d’ací donar les gràcies al CEIP El Grec que ens han cedit la seua sala d’actes i els seus mitjans per als assajos i representacions finals, al personal de l’IES Germans Amorós i a tantes persones, que ens han ajudat amb els mitjans tècnics audiovisuals. També agrair a les famílies que han ajudat els seus fills i filles a emprendre esta aventura i per descomptat felicitar les tutores, Marta i Nuria, per la seua labor de motivació, organització i valors que els han transmés amb esta activitat al seu alumnat.