Infantil obri les seues portes a les famílies.

La relació entre família i escola és fonamental per al desenvolupament de l’alumne. Tots dos contextos estan lligats i el potencial positiu de tots dos s’amplifica si treballen junts per una mateixa fi: contribuir al desenvolupament físic, emocional i intel·lectual dels xiquets i xiquetes.

La docència és una professió que exigix un gran compromís i vocació, però també és de les més satisfactòries gràcies a la labor que s’exercix. I quan s’unix a eixa labor el compromís, la col·laboració, el respecte i el suport de les famílies, tenim una bona unió perquè el nostre alumnat es desenvolupe plenament. Per això, que el dia 20 de desembre de 2023 les famílies de l’etapa d’infantil van poder assistir al centre i veure alguns dels treballs realitzats en este trimestre i, sobretot, compartir moments únics amb els seus fills i les seues filles.