La Celada abans
La Celada després
La Celada ara

El CEIP La Celada és un centre de titularitat pública, dependent de la Conselleria d’educació de la Comunitat Valenciana.

El centre es troba a Villena, província d’Alacant i està situat al costat d’un altre centre educatiu, amb el qual comparteix la majoria de les instal·lacions (pistes poliesportives, menjador escolar). De fet, el CEIP La Celada y és el resultat de l’escissió provocada pel fet que, l’altre centre, era massa gran i es va prendre la determinació de dividir-lo en dues en la dècada dels 80. La conseqüència immediata d’aqueixa decisió va ser que va caldre readaptar el CEIP la Celada per a l’etapa d’infantil i primària. Actualment el centre disposa de dos grups de cada nivell des d’Infantil de 3 anys fins a 6é de primària amb servei de menjador escolar i activitats extraescolars.

El centre està situat en el barri denominat “La Paz”, en la zona nord-est de la població. El col·legi està molt ben situat a la ciutat ja que les distàncies a qualsevol punt cèntric són mínimes, tant a la biblioteca de barri, centre de salut, comerços, parcs i zones esportives.

El centre compta amb un edifici, on es troben totes les aules i les diferents dependències i un ampli pati. El pati està dividit en dos recintes un per a infantil i un altre per a primària. En aqueixos recintes hi ha espais diferenciats per a diferents activitats.