Eleccions democràtiques en 5é de primària

El passat dia 29 de maig l’alumnat de 5é de primària va tindre l’experiència de celebrar el seu dia de “Eleccions democràtiques”, després d’haver estudiat durant les setmanes anteriors el tema de “Vivim en democràcia” es va organitzar una pràctica sobre l’elecció dels governants.

Durant la setmana prèvia al dia 29 de maig es van organitzar en els dos grups de 5é diferents “partits polítics” i cadascun va desenvolupar la seua campanya electoral presentant els seus programes i mostrant cartelleria, paperetes,… El dia 29 es va realitzar a la biblioteca l’elecció dels governants.

A més van desenvolupar diferents treballs sobre els continguts del tema on l’alumnat va estar molt motivat donada la coincidència de les eleccions municipals reals que es van viure en aqueixos dies. Van poder conéixer notícies i van presenciar com és en la vida real.