“Creixent sense límits” en 2n, 4t i 6é de primària.

“Creixent sense límits” en 2n, 4t i 6é de primària. Programa de coeducació afectiu-sexual.

Durant el dia 13 i 14 d’octubre l’alumnat dels nivells de 2n, 4t i 6é de primària han participat en el Programa de coeduación afectiu-sexual promogut des de la Regidoria d’Igualtat amb l’objectiu de: conéixer el propi cos sexuat, aprendre a nomenar el conjunt del cos, identificar els estereotips de gènere, conéixer el propi dret a establir límits, previndre els abusos sexuals i conéixer els canvis corporals i els canvis biològics que es donen a la seua edat.

En les sessions l’alumnat ha treballat aqueixos continguts adaptats al seu nivell. Els aprenentatges s’han transmés amb informació amb base científica i apostant fermament en la igualtat de gènere i l’acceptació de la diversitat.