L’alumnat de 5é celebra el Dia del Llibre amb una visita cultural al Museu de Villena MUVI

Llegint al Quixot en el MUVI
L’alumnat de 5é celebra el Dia del Llibre amb una visita cultural al Museu de Villena MUVI

Llegint al Quixot en el MUVI

Grups internivel en Infantil per la Ciència i la Tecnologia
Amb motiu de les Jornades Culturals dedicades a la Ciència i la Tecnologia d’este curs, l’alumnat d’Educació Infantil s’ha embarcat en una emocionant aventura de descobriment i aprenentatge a través dels grups internivel, una dinàmica pedagògica que fomenta la cooperació, la curiositat i la creativitat.

La gran batucada dels Robots de La Celada
Gran batucada final posa ritme al tancament de les XXX Jornades Culturals sobre la Ciència i la Tecnologia

Primera trobada interfamiliar.
El 10 d’abril, l’alumnat de 5é de primària, professorat i algunes famílies del centre educatiu es van reunir en una jornada molt especial centrada en el benestar emocional, l’ús saludable de les noves tecnologies, la prevenció del bullying, prevenció d’addiccions i altres temes.

Concurs disseny cartell i lema de Jornades Culturals 2025
Amb les activitats de Carnestoltes d’enguany es va començar a posar en marxa el nostre gran projecte, el de les nostres Jornades Culturals. Enguany dedicades a la ciència i la tecnologia por ser, este 2025, l’Any Internacional de la Ciència i la Tecnologia.

Vesprada pedagògica a Ontinyent
Un grup de docents es van desplaçar el dimecres 2 d’abril al CEIP Bonavista d’Ontinyent per a conéixer noves propostes pedagògiques i explorar models d’organització escolar.