Aula ciclista en La Celada

El programa “Aula ciclista” és un projecte d’innovació educativa que té com a objectiu fomentar la pràctica de l’activitat física i el coneixement i divulgació del ciclisme en l’àmbit escolar, fomentar l’ús de la bicicleta com a model de mobilitat sostenible i formar en hàbits saludables i educació en valors.

Els dies 25 i 27 de setembre i 1 d’octubre el nostre alumnat de 5é i 6é de primària van tindre l’oportunitat de participar en este programa. Durant el dia 25 l’alumnat va rebre sessions teòriques sobre l’ús d’este mitjà de transport. En el dia 27 van rebre sessions pràctiques al pati del col·legi i el dia 1 d’octubre l’alumnat va eixir del centre per a realitzar un trajecte per les vies urbanes pròximes al col·legi.