Màgia, contes, teatres i matalassets fresquitas en La Celada

El dijous 20 i divendres 21 es va omplir l’horari d’activitats culturals i diversió per al nostre alumnat.

L’alumnat de primària ha comptat amb l’actuació del gran mag Edu que ha deixat bocabadat als nostres xiquets i les nostres xiquetes.

L’alumnat d’infantil ha gaudit d’una animació lectora amb lectures fresquitas i amb molts missatges.

Un grup d’alumnes i alumnes de 5é s’han oferit a mostrar el que són capaços de fer amb la dramatització d’una història que ha deixat sorpresos a tots.

I com a colofó… tot l’alumnat, excepte el de 5é que es trobava d’excursió a Santa Pola, va gaudir dels esperats matalassets d’aigua oferides per l’AMPA. Des d’ací donem les gràcies a totes les famílies que pertanyen a l’AMPA i especialment a la Junta Directiva per la seua implicació i col·laboració al llarg del curs en diverses activitats del centre.