De la Fada Cel a la Fada Paraula.

L’alumnat de 5é de primària han sorprés a tota la comunitat educativa amb una brillant obra de teatre que va servir com a tancament del projecte interdisciplinari de la Fada Cel d’estos dos últims cursos. L’obra no sols va ser un repàs als emocionants esdeveniments del projecte, sinó també va marcar l’inici d’una nova aventura amb la fada Paraula.

Els xiquets i les xiquetes guiats pels seus tutors han sigut capaços de muntar esta representació en molt poc temps i fent visibles els coneixements adquirits en diferents assignatures per a dur a terme esta original posada en escena, que va capturar l’atenció de tots els espectadors. La creativitat i l’esforç dels alumnes van ser evidents en cada detall de la presentació, demostrant l’impacte positiu que té la integració de diferents disciplines en el procés educatiu i la realització de projectes en conjunt amb tota la comunitat educativa.

El projecte de la Fada Cel va culminar amb èxit en superar al Devorador de mons i rescatar a la fada Cel amb el poder de la lectura, obrint pas així a una nova etapa plena d’aprenentatge i creativitat amb la fada Paraula, que apareixerà amb més força en el pròxim curs. Sens dubte, esta experiència deixarà una petjada inesborrable en la memòria de tots els participants i continuarà inspirant futurs projectes interdisciplinaris en el centre.