Eixida d’infantil a la Societat Musical Ruperto Chapí

En el marc de les recents jornades culturals, l’alumnat d’infantil va tindre l’oportunitat de visitar les instal·lacions de la Societat Musical Ruperto Chapí. Després de l’ajornament per pluja en els dies de les jornades, per fi l’alumnat fer l’eixida el dilluns 29 d’abril.

El propòsit d’esta enriquidora excursió va ser conéixer la notable influència de la fortalesa de Villena en l’àmbit musical, particularment en les festivitats de Moros i Cristians. Els xicotets van explorar la riquesa musical de la ciutat i es van submergir en la història i tradició que envolta a esta emblemàtica societat musical. Sens dubte, esta experiència ha contribuït a ampliar la seua comprensió del paper fonamental que exercix la música en la nostra cultura local.