Trobades literàries

Amb motiu del Dia del Llibre, el CEIP La Celada ha tingut el plaer de rebre a destacats escriptors de la localitat per a continuar celebrant este dia tan especial al llarg del mes d’abril.

L’alumnat ha tingut l’oportunitat única de parlar directament amb estos autors, els qui generosament els han explicat l’apassionant procés de creació d’un llibre. Esta experiència ha inspirat als estudiants i els ha brindat una valuosa visió sobre el món de l’escriptura. Sens dubte, esta enriquidora trobada ha deixat una petjada inesborrable en l’alumnat del centre.

L’alumnat d’infantil, primer i segon de primària va conéixer a Judit García Rueda que amb el seu llibre els va parlar de diferències individuals i respecte al costat de la història del seu protagonista, a més els va convidar a ballar la cançó d’Oliver i el seu súper pegat. L’alumnat de tercer i quart de primària va conéixer a Pedro Villar Sánchez amb els seus diferents contes i la màgia de la poesia, va deixar a l’alumnat sorprés amb els poemes i les històries que hi ha darrere de cadascun dels seus llibres. L’alumnat de quint i sext va descobrir a l’autor Ismael Santiago Rubio que els va explicar el procés de creació de les seues històries i els va convidar a submergir-se en els seus llibres, va saber captar a l’alumnat amb la intriga, la ciència-ficció i la seua literatura.