Dia del llibre 2024

“El CEIP La Celada celebra el Dia del Llibre amb entusiasme i participació de tots els xiquets i les xiquetes. Durant l’esbarjo, l’alumnat van tindre l’oportunitat d’endinsar-se en el meravellós món de la lectura, on van poder triar llibres lliurement per a submergir-se en les seues pàgines.

A més, l’alumnat va tindre l’oportunitat d’estudiar clàssics de la literatura com “Alicia al País de les Meravelles”, “La Volta al Món en 80 Dies”, “Els Tres Cerditos”… coneguts en setmanes anteriors que han donat alegria en la decoració del centre i aprenentatges nous, fomentant així el seu amor per la lectura a través d’històries icòniques. Els llibres clàssics són un referent en el dia a dia de l’animació lectora.

Per a continuar amb la celebració, durant esta setmana i la pròxima, els estudiants del CEIP La Celada tindran el privilegi de rebre xarrades d’escriptors locals de Villena, brindant-los l’oportunitat única d’aprendre sobre el procés creatiu i la importància de l’escriptura directament dels autors. L’alumnat d’Infantil i 1r cicle de primària rebran a Judit García Rueda amb el seu llibre “Oliver i el súper pegat”, el 2n cicle rebrà a Pedro Villar Sánchez amb el seu llibre “Els animals de la pluja” i el 3r cicle rebrà a Ismael Santiago Rubio amb “Inmemorian”.

Sens dubte, estes activitats han omplit al col·legi d’entusiasme i han fomentat l’amor per la lectura entre els més joves. A més ens servixen com a foment a la lectura que permetrà descongelar a la fi a la nostra benvolguda Fada Cel, congelada pel Devorador de Mons. Només amb el poder de la lectura aconseguirem que torne l’alegria al País de Celhada.