Dia de l’arbre, els àrids i la biodiversitat. Eixida de 5é a la pedrera el Cantalar.

Dia de l’arbre, els àrids i la biodiversitat.

El divendres 15 de març, el nostre alumnat de 5é va visitar les instal·lacions de la pedrera el Cantalar en el paratge dels Alhorines de Villena. Allí van ser acollits pels treballadors i els van realitzar una visita a esta pedrera.

Primerament els van explicar les mesures de seguretat a seguir en el recinte i la importància dels jupetins reflectors. A continuació van realitzar diferents tallers a càrrec dels treballadors de l’empresa.

Els tallers van ser: explicació de la utilitat dels àrids, biodiversitat i restauració de paisatges, maquinària i plantat d’arbres.

El matí va resultar tala per a tots els aprenentatges que es van emportar en les seues motxilles. L’alumnat va conéixer de primera mà l’extracció de les matèries primeres i les seues repercussions amb el medi ambient.

Amb motiu d’esta eixida es va realitzar un concurs de dibuix on els alumnes Alba Gil i Raúl Gandia van resultar premiats.