Descobrim el cicle de la nostra compostadora.

Amb l’arribada de la Primavera, va arribar un moment esperat des de fa temps. Va arribar el temps de buidar la nostra compostadora.

Després d’uns mesos de repòs i cura el nostre alumnat al costat de dos pares voluntaris i amants de la naturalesa van buidar una de les compostadores per a tancar el cicle de la vida dels nostres aliments i les restes vegetals del nostre pati. Amb això, a més d’aconseguir substàncies beneficioses per a les nostres plantes i el nostre arbratge aconseguim reduir el residu del nostre menjador i reduir la problemàtica d’abocar tones de fem a un abocador. Amb este projecte intentem conscienciar al nostre alumnat de la importància de reciclar i reduir.

Durant el procés, l’alumnat va aprendre la importància d’este sistema de reciclatge de residus i tota la vida que en ell es genera. Van poder veure alguns dels bichitos que ajuden a la descomposició de les restes i la seua importància en el medi ambient. A més van conéixer els avantatges d’utilitzar abonament vegetal en les plantacions, i per a això des del Viver Forestal de la Conselleria de Medi Ambient del Camp de Mirra ens van facilitar diferents plantes autòctones que van poder trasplantar a tests més grans i descobrir amb tots els sentits estes plantes.