La llista de carrers de La Celada

L’alumnat de 6é de primària han pres la iniciativa d’educar als seus companys/as sobre la vida i assoliments de cinc destacades científiques dones.

Acompanyats pels seus mestres/as, els estudiants van organitzar un recorregut pels carrers del col·legi, on van compartir amb entusiasme la història i contribucions d’estes científiques. Esta activitat no sols promou l’educació en igualtat de gènere, sinó que també inspira als altres estudiants a considerar carreres en ciència i tecnologia.

Dins de l’àrea de Projecte Interdisciplinari s’ha creat una llista de carrers fictícia pels corredors del centre. Cada suposat carrer té el nom d’una científica. El dimecres 28 de febrer l’alumnat de 6é ha escenificat la vida d’eixa científica i ha preparat alguns experiments que han pogut mostrar a la resta d’alumnat. Cada classe ha recorregut els suposats carrers amb els guies turístics descobrint la vida d’estes dones excepcionals.