Gener, el mes de la pau.

Amb motiu del dia de la pau, 30 de gener, en l’àrea de Projecte Interdisciplinari hem començat a desenvolupar diferents activitats sobre este tema.

L’alumnat va participar en l’elaboració d’un “calder amb la recepta de la pau”, on cadascun va aportar ingredients simbòlics que representen l’harmonia i el respecte. A més, van gaudir d’un divertit “pasapalabra de la pau” que els va permetre reflexionar sobre valors fonamentals per a conviure en pau.

Però el més commovedor està sent que estes activitats s’estan realitzant entre alumnat de diferents nivells, els qui van compartir experiències i es van unir en jocs i dinàmiques per a enfortir l’amistat i la companyonia. Els xiquets i les xiquetes majors van acompanyar als més xicotets en la lectura i escriptura de les paraules relacionades amb la pau, fomentant així la solidaritat entre companys i companyes.