22 de novembre, Dia de la Música.

El 22 de novembre és un dia on els concordes musicals, les cançons i els balls se senten per cada racó del nostre col·legi. Enguany per a celebrar-ho hem fet una trobada especial. Des de l’àrea de música s’ha treballat la cançó “La vida és bella”, banda sonora d’esta pel·lícula tan commovedora que ha donat lloc al fet que l’alumnat aprenguera la seua lletra i realitzara un dibuix simbòlic de la importància de la música en les nostres vides.

Després de l’esbarjo hem realitzat una trobada on l’alumnat ha intercanviat el seu dibuix amb la seua parella de TEI o parella d’amics de l’Apadrinament lector i tots junts han cantat esta peça tan magistral.

Ací us vam mostrar algunes imatges l’acte. Mestressa, balla, canta, viu i sigues feliç!