Els nostres premiats en el Certamen de Dibuix Verge de les Virtuts

El dijous 16 de novembre es van entregar els premis i diplomes de l’XI Certamen de dibuix i pintura Verge de les Virtuts on dues alumnes i un alumne del nostre centre han sigut premiats.

Un concurs la filosofia del qual és que els nostres xicotets, mitjançant diferents tècniques pictòriques, puguen expressar des d’una visió pròpia i desenfadada el sentiment cap a la Patrona de Villena. La preparació i el treball per a presentar els treballs s’han dut a terme en les classes de religió i el gran esforç del nostre alumnat ha tingut els seus bons “fruits”, ja que en la categoria del segon cicle de primària ha sigut guardonada Inés Porto Gandia de 4t B amb el primer premi i Mariángel Prato Pérez Anyeli de 4t A amb el segon premi. En la següent categoria, és a dir 5é i 6é de primària, el jurat ha tingut a bé concedir un segon premi a Manuel Navarro Díaz de 6é A.

Des d’ací donem l’enhorabona al nostre alumnat premiat.