Ja arriben les festes de l’Edat mitjana.

L’alumnat de 2n i 4t ha participat en els tallers organitzats per l’Associació de veïns del barri del Rabal i la regidoria de Joventut amb motiu de les pròximes festes de l’Edat mitjana.

L’alumnat de 2n va participar en el taller de “Els secrets del Rabal” i el de 4t en “La maledicció dels Pacheco”. Són diverses activitats recorrent diferents escenaris del barri per a conéixer la història, les tradicions i les activitats artesanals. Les activitats comencen amb la introducció a l’edat mitjana i la visita al barri més antic de la ciutat.

Activitat per a 2n de Primària: “Els secrets del Rabal” L’alumnat podrà gaudir d’alguns els llocs més emblemàtics de la ciutat de la mà d’uns personatges molt singulars amb els quals interactuaran, fent-los partícips d’un matí on aprendran i es divertiran pels carrers de Villena. L’objectiu d’aquesta activitat és que es divertisquen al mateix temps que aprenen sobre diferents barris d’altres zones i així coneguen curiositats i cultura popular. Fomentarem així la curiositat dels xiquets per conéixer temes culturals d’una forma diferent, que enriquisca el seu coneixement, en aquest cas, sobre la història medieval que envolta al barri del Rabal i el castell de la Talaia.

Activitat per a 4t de primària: “La Maledicció dels Pacheco” Una activitat on els alumnes de quart hauran de salvar a la ciutat de Villena de la Maledicció de la família pacheco.