L’amistat entre els regnes del país de Celhada.

Un dels objectius que ens hem marcat aquest curs és realitzar més activitats interniveles on el nostre alumnat puga interactuar amb un altre alumnat d’un altre cicle de primària o de l’etapa d’infantil. Amb aquesta peculiaritat hem realitzat una activitat dins del Projecte Interdisciplinari que consistia a regalar-li a l’altre grup un pòster sobre l’amor i l’amistat.

Així va ser com celebrem el dia 14 de febrer, celebrant l’amistat entre els regnes. Per a això l’alumnat de 1r va visitar al de 4t, el de 2n a tres anys, el de 3r al de 5é… així una mescla d’alumnat que va permetre practicar l’amistat, interaccionar i conviure.

Primer cada grup va confeccionar un pòster o cartell relacionat amb l’amistat i decorat amb les característiques del regne. Aquesta elaboració es va realitzar de manera cooperativa fomentant així la creativitat i imaginació dels nostres xiquets i les nostres xiquetes. Després es van acordar les trobades i les visites entre els grups. I com a mostra d’això ací us deixem unes imatges que mostren aquestes activitats.