Mercat de la tardor

Mercat de la tardor 2022

Amb l’arribada, ara sí de la tardor, arriben els primers aires frescos, les castanyes, les carabasses… i per descomptat l’II Mercat de la tardor organitzat per l’AMPA amb molta il·lusió.

Durant les primeres hores del matí tots els grups d’infantil han anat passant per l’estand per a conéixer les fruites i fruits més característics de la tardor. Amb la col·laboració especial de mares del centre que els han explicat cada fruit, el nostre alumnat ha aconseguit aprendre una miqueta més en aquesta activitat tan esperada. Des de les aules s’han treballat les característiques d’aquesta època de l’any i s’ha fomentat el gust per les cançons i poesies sobre el tema.

Des d’ací donar les gràcies a l’AMPA per l’organització, la posada en escena d’aquest escenari tan singular i oferir un esmorzar per a tot l’alumnat del centre basat en fruites típiques i una rica magdalena de carabassa. Per a acabar donar les gràcies a totes les famílies que han col·laborat a transmetre la il·lusió.

A continuació us deixem una galeria d’alguns moments viscuts durant el matí.